دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-990U
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپسون EB-990U

عمر لامپ: 6000 ساعت در حالت عادی و 12000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 1200*1920 WUXGA
شدت روشنایی: 3800 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 15000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-990U

امروزه استفاده از ویدئو پروژکتور به یکی از روش های پرطرفدار به منظور ارائه اطلاعات به مخاطبان در محیط های آموزشی و اداری شده است.

کمپانی اپسون از جمله شرکت های با سابقه در زمینه تولید چنین پروژکتورهایی محسوب می شود و محصولات آن همواره از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار بوده اند.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-990U

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-990U یکی از همین محصولات است که به منظور استفاده در کلاس های درس و جلسات و همایش های اداری ارائه شده و دارای ابعاد 309*293*105 میلی متر و وزن 3.2 کیلوگرم می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتورEpson EB-990U

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson EB-990U اسلایدها و تصاویر آموزشی و کاری خود را با کیفیت بهتر از فول اچ دی بر روی پرده نمایش در ابعاد 30 تا 300 اینچی به نمایش درآورید.

رزولوشن این پروژکتور برابر با 1920*1200 پیکسل است و از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد. از این جهت می توانید از کیفیت و شفافیت رنگ های موجود در تصاویر خود اطمینان کامل داشته باشید.

همچنین نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور اپسون EB‑990U برابر با 15000:1 است و سایه روشن ها و جزئیات تصویر در قسمت های تاریک و مشکی کاملا به صورت واضح به نمایش درخواهند آمد.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Epson EB-990U

علاوه بر موارد ذکر شده باید به شدت روشنایی 3800 لومنی ویدیو پروژکتور اپسون EB‑990U اشاره کنیم که به شما اجازه می دهد تا بدون خاموش کردن چراغ های اتاق از آن بتوانید بدون افت وضوح در نمایش استفاده نمایید.

علاوه بر صدای باکیفیت، دیتا پروژکتور اپسون EB‑990U صدای قابل قبولی را نیز به شما ارائه می دهد. این پروژکتور از یک اسپیکر داخلی 16 واتی بهره می برد و در صورت استفاده از آن در اتاق های کوچک و کم سر و صدا نیازی به اسپیکر خارجی برای تقویت صدا نیست.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-990U

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-990U یک دستگاه فول پورت است و از قابلیت اتصال به اکثر دستگاه های الکترونیکی و دیجیتال برخودار است. بر روی بدنه این پروژکتور پورت های USB، HDMI، VGA، RGB، Component، Composite و سریال تعبیه شده که می توان از آن ها برای اتصال کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، پلیرها، تلویزیون و... به پروژکتور استفاده کرد.

دیتا ویدیو پروژکتور اپسون EB‑990U از قابلیت اتصال گوشی های اندرویدی و آیفون نیز از طریق پورت MHL با استفاده از کابل برخوردار می باشد.

مشخصه دیگر طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور است. در این پروژکتور از یک لامپ 210 واتی بهره برده شده که تا 12 هزار ساعت در حالت استفاده اقتصادی از دستگاه و 6 هزار ساعت در حالت استفاده عادی قادر به پخش تصاویر است.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-990U

از دیگر امکانات ارتباطی پروژکتور اپسون EB‑990U باید به پورت اترنت موجود بر روی بدنه آن اشاره کنیم که استفاده از آن در شبکه سیمی و پخش هم زمان چند تصویر مختلف از دستگاه های متفاوت را امکان پذیر کرده است.

یکی از معضلات بزرگ در استفاده از ویدئو پروژکتور، پیدا کردن مکان مناسب برای نصب و تنظیم آن می باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-990U

ویدئو پروژکتور Epson EB‑990U به فناوری تنظیم زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی به صورت اتوماتیک و 30 درجه افقی به صورت دستی و همچنین قابلیت بزرگنمایی دستی تصویر تا 1.6 برابر مجهز است و دست شما را در انتخاب بهترین مکان برای قرار دادن آن نسبت به صفحه نمایش باز می گذارد.

لازم به ذکر است که شما می توانید ویدئو پروژکتور Epson EB‑990U را در فاصله 0.76 تا 7.62 متری نسبت به پرده نمایش به صورت متصل به سقف یا روی میز قرار دهید و از آن در اتاق های با فضای محدود و کوچک به آسانی استفاده کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت فروش ویدئو پروژکتورو خرید ویدئو پروژکتوربا شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-990U





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 31 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی